Dotazník žáků
Co dobrého i špatného mi přinesla distanční výuka – odpovídala 9.B
V třídnické hodině jsme si povídali o distanční výuce, povídali jsme si, co koho trápí a vznikla z toho tato anketa na klady a zápory distanční výuky. Žáci odpovídali anonymně. Je to zajímavé čtení.
Klady
- Pozdější vstávání
- Víc volného času
- Méně učení
- Více času na rodinu
- Možnost poslouchat hudbu při dělání úkolů
- Nedostáváme tolik práce
- Práci si můžeme rozvrhnout podle sebe
- Nemusím vstávat z postele
- Lepší orientace na internetu
- Jsem zodpovědnějším
- Jsem víc s rodinou
- Mám více času
- Zkrácené hodiny na 30 minut
- Nemusím brzy vstávat
- Můžu se učit pohodlně v křesle
Zápory
- Žádný kontakt se spolužáky
- Hodně samostatné práce
- Zavřené kroužky
- Nudím se doma
- Omezený kontakt s učiteli
- Menší soustředěnost, úkoly tak dělám déle
- Celý týden sedím u počítače
- Moc toho neumím
- Přestala jsem se učit
- Špatné známky
- Učivo není vysvětleno tak jako ve škole
- Chybí mi kolektiv
- Technické problémy s počítačem
Mgr. Miloslava Mandíková