Vážení rodiče,
na naší škole bude zaveden od 1. 10. 2020 stravovací systém – odhlášení a přihlášení stravy přes internet.
Jedná se o program, který umožňuje strávníkům zjistit jídelníček, prohlížet a měnit objednávky jídel a sledovat zůstatek finančních prostředků na kontě strávníka.
Návod na použití internetového objednávání
Na webových stránkách školy vyberte z nabídky odkaz:
– Školní jídelna
– Objednávání obědů
– On-line přihlášky
Případně se přímo přihlaste na adrese:
www.misocz.cz/jidelna/zslednice
Zobrazí se vám okno s jídelníčkem a základními informacemi o uživateli.
- vyplníte ID – identifikační číslo, které každý žák obdrží od svého třídního učitele
- do kolonky heslo napíšete malými písmeny slovo heslo – pouze při prvním přihlášení.
Systém vám nabídne změnu hesla, z bezpečnostních důvodu si heslo změňte.
Na jídelníčku je u každého dne zaškrtávací políčko. Pokud budete chtít stravu odhlásit, zatržítko zrušíte a naopak. Nesmíte zapomenout objednávku uložit. Podrobný manuál najdete v ikonce Nápověda.
Přihlašování a odhlašování stravy na internetu je možné nejpozději do 13,45 hodin na následující den!
Základní škola poskytuje stravování i pro mateřskou školu, z tohoto důvodu jsou na jídelníčku také přesnídávky a svačinky. Pro žáky naší školy vaříme pouze oběd.